Wie viele Schuljahre bis zum Abitur? Organisationsmodelle, Wirkungserwartungen und Forschungsansätze im Kontext der aktuellen Schulzeitdebatte

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Kühn, Svenja Mareike
van Ackeren, Isabell
Bellenberg, Gabriele
im Brahm, Grit
Author (Corporation)
Publication date
01.03.2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Erziehungswissenschaften
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
16
Issue / Number
1
Pages / Duration
115-136
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universitatea Vest din Timisoara
Place of publication / Event location
Bamberg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1454-7678
2457-8673
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Kühn, S. M., van Ackeren, I., Bellenberg, G., Reintjes, C., & im Brahm, G. (2013). Wie viele Schuljahre bis zum Abitur? Organisationsmodelle, Wirkungserwartungen und Forschungsansätze im Kontext der aktuellen Schulzeitdebatte. Zeitschrift für Erziehungswissenschaften, 16(1), 115–136. http://hdl.handle.net/11654/13430