Lesealltag und Leseglück in den Selbstaussagen von Jugendlichen

No Thumbnail Available
Authors
Bertschi-Kaufmann, Andrea
Author (Corporation)
Publication date
16.02.2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Bertschi-Kaufmann, Andrea
Rosebrock, Cornelia
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Literalität. Forschungsfeld und Bildungsaufgabe
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
217-232
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BERTSCHI-KAUFMANN, Andrea und Esther WIESNER, 2010. Lesealltag und Leseglück in den Selbstaussagen von Jugendlichen. In: Andrea BERTSCHI-KAUFMANN und Cornelia ROSEBROCK (Hrsg.), Literalität. Forschungsfeld und Bildungsaufgabe. Weinheim: Beltz Juventa. S. 217–232. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15558