Digitale Zugänglichkeit mit den Big Five unterstützen - Erfahrungen aus einem strategischen Entwicklungsprojekt an der Fachhochschuel Nordwestschweiz
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
FNMA Magazin
Special issue
Inklusive Gestaltung von Hochschulen - Innovation und Barrierefreiheit in der Lehre
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
2023
Issue / Number
4
Pages / Duration
15-18
Patent number
Publisher / Publishing institution
Forum Neue Medien in der Lehre Austria
Place of publication / Event location
Graz
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Barrierefreiheit, Hochschullehre, E-Accessibility, Diversity
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2410-5244
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Diamond
Citation
Bolfing, A., Gerber, A., & Koszuta, A. (2023). Digitale Zugänglichkeit mit den Big Five unterstützen - Erfahrungen aus einem strategischen Entwicklungsprojekt an der Fachhochschuel Nordwestschweiz. FNMA Magazin, 2023(4), 15–18. https://doi.org/10.26041/fhnw-10353