Digitale Zugänglichkeit mit den Big Five unterstützen - Erfahrungen aus einem strategischen Entwicklungsprojekt an der Fachhochschuel Nordwestschweiz

Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
FNMA Magazin
Special issue
Inklusive Gestaltung von Hochschulen - Innovation und Barrierefreiheit in der Lehre
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
2023
Issue / Number
4
Pages / Duration
15-18
Patent number
Publisher / Publishing institution
Forum Neue Medien in der Lehre Austria
Place of publication / Event location
Graz
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Barrierefreiheit, Hochschullehre, E-Accessibility, Diversity
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2410-5244
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Diamond
License
'https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/'
Citation
BOLFING, Anton, Andrea GERBER und Anja KOSZUTA, 2023. Digitale Zugänglichkeit mit den Big Five unterstützen - Erfahrungen aus einem strategischen Entwicklungsprojekt an der Fachhochschuel Nordwestschweiz. FNMA Magazin. 2023. Bd. 2023, Nr. 4, S. 15–18. DOI 10.26041/fhnw-10353. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-10353