Digitale Zugänglichkeit mit den Big Five unterstützen - Erfahrungen aus einem strategischen Entwicklungsprojekt an der Fachhochschuel Nordwestschweiz
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
FNMA Magazin
Special issue
Inklusive Gestaltung von Hochschulen - Innovation und Barrierefreiheit in der Lehre
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
2023
Issue / Number
4
Pages / Duration
15-18
Patent number
Publisher / Publishing institution
Forum Neue Medien in der Lehre Austria
Place of publication / Event location
Graz
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Barrierefreiheit, Hochschullehre, E-Accessibility, Diversity
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2410-5244
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Diamond
Citation
BOLFING, Anton, Andrea GERBER und Anja KOSZUTA, 2023. Digitale Zugänglichkeit mit den Big Five unterstützen - Erfahrungen aus einem strategischen Entwicklungsprojekt an der Fachhochschuel Nordwestschweiz. FNMA Magazin. 2023. Bd. 2023, Nr. 4, S. 15–18. DOI 10.26041/fhnw-10353. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-10353