Rezension - Steinert, Erika/Thiele, Gisela (2000). Sozialarbeitsforschung für Studium und Praxis. Einführung in die qualitativen und quantitativen Methoden. Troisdorf: Fortis. Schaffer, Hanne (2002). Empirische Sozialforschung für die Soziale Arbeit. Eine Einführung. Freiburg: Lambertus. Schweppe, Cornelia (Hg) (2003). Qualitative Forschung in der Sozialpädagogik. Wiesbaden: VS Verlag. Otto, Hans Uwe/Oelerich, Gertrud/Micheel, Heinz-Günther (Hg.) (2003). Empirische Forscung und Soziale Arbeit. Ein Lehr- und Arbeitsbuch. München: Reinhardt
No Thumbnail Available
Authors
Wilhelm, Elena
Author (Corporation)
Publication date
2004
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
99 - Other
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Pädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
50
Issue / Number
5
Pages / Duration
771-778
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
360 - Soziale Probleme, Sozialdienste, Versicherungen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
GREDIG, Daniel und Elena WILHELM, 2004. Rezension - Steinert, Erika/Thiele, Gisela (2000). Sozialarbeitsforschung für Studium und Praxis. Einführung in die qualitativen und quantitativen Methoden. Troisdorf: Fortis. Schaffer, Hanne (2002). Empirische Sozialforschung für die Soziale Arbeit. Eine Einführung. Freiburg: Lambertus. Schweppe, Cornelia (Hg) (2003). Qualitative Forschung in der Sozialpädagogik. Wiesbaden: VS Verlag. Otto, Hans Uwe/Oelerich, Gertrud/Micheel, Heinz-Günther (Hg.) (2003). Empirische Forscung und Soziale Arbeit. Ein Lehr- und Arbeitsbuch. München: Reinhardt. Zeitschrift für Pädagogik. 2004. Bd. 50, Nr. 5, S. 771–778. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/22118