Application of adaptive learning in a combination of online and offline interaction and learning
Vorschaubild nicht verfügbar
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2019
Typ der Arbeit
Master
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
Education system is in the pace of development through the use of proven or new developing technologies, which will have a positive impact on learning achievements by students and to support the teachers or professors in teaching. Adaptive learning is an educational method to provide personalized learning to students. Adaptive learning adapts their teaching methods by analysing the learner from different aspects. In this paper, the investigation of research is to analyse how to apply adaptive learning in a combination of online and personal interaction and learning. A learning scenario is selected from higher education and adaptive learning is applied. The challenges of case teaching, types of data that can be collected, information that can be retrieved and data collection mechanism are investigated. Higher education authorities can use this research as a starting point to investigate the application of adaptive learning.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
TREESA, Sunny, 2019. Application of adaptive learning in a combination of online and offline interaction and learning. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/39917