Classroom Management und Unterrichtsklima im inklusiven Mathematikunterricht. Erste Ergebnisse einer Videostudie

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
12.05.2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Rostock
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Frühjahrstagung der Arbeitsgruppe Empirische Sonderpädagogische Forschung (AESF)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Krähenmann, H., & Moser Opitz, E. (2017, May 12). Classroom Management und Unterrichtsklima im inklusiven Mathematikunterricht. Erste Ergebnisse einer Videostudie. Frühjahrstagung der Arbeitsgruppe Empirische Sonderpädagogische Forschung (AESF). https://irf.fhnw.ch/handle/11654/49894