Schultransitionen und Bildungsverläufe: Ein Arbeitsmodell

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Bildungsverläufe von der Einschulung in den ersten Arbeitsmarkt: Theoretische Ansätze - empirische Befunde - Beispiele
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
3-20
Patent number
Publisher / Publishing institution
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-658-16981-7
978-3-658-16980-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Neuenschwander, M. (2017). Schultransitionen und Bildungsverläufe: Ein Arbeitsmodell. In M. Neuenschwander & C. Nägele (eds.), Bildungsverläufe von der Einschulung in den ersten Arbeitsmarkt: Theoretische Ansätze - empirische Befunde - Beispiele (pp. 3–20). VS Verlag für Sozialwissenschaften. https://doi.org/10.1007/978-3-658-16981-7_1