Essbare Dinge in Lehr- und Lernprozessen - Sprachförderung mit Lebensmitteln im Kindergartenalltag
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
6
Issue / Number
1
Pages / Duration
39-52
Patent number
Publisher / Publishing institution
Barbara Budrich
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Sprachdidaktik, Ernährungsbildung, ethnographische Forschungsstrategie
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2191-3560
2195-2671
2195-2671
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Preprint
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Bender, U., & Krompàk, E. (2017). Essbare Dinge in Lehr- und Lernprozessen - Sprachförderung mit Lebensmitteln im Kindergartenalltag. Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung, 6(1), 39–52. http://hdl.handle.net/11654/23891