How do enhanced videos support generative learning and conceptual understanding in individuals and groups?

dc.contributor.authorRuf, Alessia
dc.contributor.authorZahn, Carmen
dc.contributor.authorRoos, Anna-Lena
dc.contributor.authorOpwis, Klaus
dc.date.accessioned2023-09-25T07:13:05Z
dc.date.available2023-09-25T07:13:05Z
dc.date.issued2023-08-25
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1007/s11423-023-10275-4
dc.identifier.issn1556-6501
dc.identifier.issn1042-1629
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/38110
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.26041/fhnw-5458
dc.language.isoen
dc.publisherSpringer
dc.relationDigitale Video-Tools für kreatives Lernen
dc.relationDigitale Video-Tools für kreatives Lernen, 2017-11-01
dc.relation.ispartofEducational technology research and development
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.spatialHeidelberg
dc.subject.ddc150 - Psychologie
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleHow do enhanced videos support generative learning and conceptual understanding in individuals and groups?
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of a complete publication
fhnw.affiliation.hochschuleHochschule für Angewandte Psychologie FHNWde_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut für Kooperationsforschung und -entwicklungde_CH
fhnw.openAccessCategoryHybrid
fhnw.publicationStatePublished
relation.isAuthorOfPublication8ea737cb-5039-4667-8d7c-c3141e7a0db7
relation.isAuthorOfPublicationc3e37a34-6354-452a-b030-d5cffefda17d
relation.isAuthorOfPublication75c30b56-77b8-49c9-82c5-226e7bfb52ea
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8ea737cb-5039-4667-8d7c-c3141e7a0db7
relation.isProjectOfPublication4a0a7b82-505a-4ce5-aeba-7f587d12b8bc
relation.isProjectOfPublication.latestForDiscovery4a0a7b82-505a-4ce5-aeba-7f587d12b8bc
Dateien

Originalbündel

Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Vorschaubild
Name:
s11423-023-10275-4.pdf
Größe:
1.22 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

Lizenzbündel

Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Kein Vorschaubild vorhanden
Name:
license.txt
Größe:
1.36 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: