The Organization of Public Schools along Religious Lines and the End of the Swiss Confessional State

dc.accessRightsAnonymous
dc.audienceSonstige
dc.contributor.authorSpäni, Martina
dc.date.accessioned2016-01-27T13:41:48Z
dc.date.available2016-01-27T13:41:48Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.4000/assr.2392
dc.identifier.issn1777-5825
dc.identifier.issn0335-5985
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/16569
dc.issue121
dc.language.isodeen_US
dc.publisherÉditions de l'EHESSen_US
dc.relation.ispartofArchives des sciences sociales des religionsen_US
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleThe Organization of Public Schools along Religious Lines and the End of the Swiss Confessional State
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereja
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
fhnw.pagination101-114
fhnw.publicationStateunbekannt
Dateien