Effectiveness of sponsoring by a Swiss Safe and Vault Company

Kein Vorschaubild vorhanden
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2021
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The company is the Swiss market leader in a niche segment of the security industry. Their products are top quality and therefore target an upper market customer group situated mainly in Switzerland.The company is interested in extending their marketing tools with sponsoring activities and wishes to better understand if they should pursue sponsoring. Having had a previous experience in sponsor-ing, which was not perceived as having effective results, the management is looking for recommen-dations on how to possibly proceed to achieve successful outcomes.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
KANAGALINGAM, Kevin und Alan SCHÜTZ, 2021. Effectiveness of sponsoring by a Swiss Safe and Vault Company. Brugg-Windisch: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41109