A tailor-made gamification framework to maintain user engagement for the Codos application

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Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2023
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
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Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
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Seiten / Dauer
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Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The aim of integrating sustainable commuting into mobile apps is to decrease CO2 emissions by promoting environmentally friendly transportation options. However, the trend of declining user percentages over time of this type of application is a matter of concern. This thesis explores the use of gamification to maintain user engagement for the Codos app, an application developed by the Codos Foundation, a Swiss non-profit organization encourage digital solutions, for measuring and rewarding sustainable behaviors.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
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Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
DINH, Linh und Phuong NGUYEN, 2023. A tailor-made gamification framework to maintain user engagement for the Codos application. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/42016