Ein Forschungsprojekt zur Lesekompetenz als Beispiel für fachdidaktisch orientierte Unterrichtsforschung
Loading...
Authors
Schneider, Hansjakob
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lese- und Literaturunterricht, Teil 2
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Deutschunterricht in Theorie und Praxis (DTP)
Series number
11
Volume
Issue / Number
2
Pages / Duration
306-328
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lesen, Medien, Sprache
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Schneider, H. (2010). Ein Forschungsprojekt zur Lesekompetenz als Beispiel für fachdidaktisch orientierte Unterrichtsforschung. In Lese- und Literaturunterricht, Teil 2 (Issue 2, pp. 306–328). Schneider Verlag Hohengehren. http://hdl.handle.net/11654/15872