Sprachlernen durch sozialen Austausch und Reflexionen über Sprache – Sprachlernprozesse gezielt begleiten und strukturieren
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Grundler, Elke
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Wirksamer Deutschunterricht
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
135-146
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Sprachlernen durch sozialen Austausch und Reflexionen über Sprache, Sprachlernprozesse, begleiten und strukturieren
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
400 - Sprache, Linguistik
400 - Sprache, Linguistik
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Post-publication review
Open access category
License
Citation
LINDAUER, Thomas und Claudia SCHMELLENTIN BRITZ, 2018. Sprachlernen durch sozialen Austausch und Reflexionen über Sprache – Sprachlernprozesse gezielt begleiten und strukturieren. In: Elke GRUNDLER (Hrsg.), Wirksamer Deutschunterricht. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. S. 135–146. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/27785