Schule und Lebenswelt, Schule oder Lebenswelt, Schule als Lebenswelt. Anmerkungen zu einem gespannten Verhältnis

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2004
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Kansteiner-Schänzlin, Katja
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schule im gesellschaftlichen Spannungsfeld. Gefälligkeitsübersetzung: School in the social field of tension
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
73-82
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Stuttgart
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Grunder, H.-U. (2004). Schule und Lebenswelt, Schule oder Lebenswelt, Schule als Lebenswelt. Anmerkungen zu einem gespannten Verhältnis. In K. Kansteiner-Schänzlin (ed.), Schule im gesellschaftlichen Spannungsfeld. Gefälligkeitsübersetzung: School in the social field of tension (pp. 73–82). http://hdl.handle.net/11654/16453