Berufs(feld)-spezifische Didaktik oder generelle Didaktik der beruflichen Bildung? Konzeptionelle Positionen in der didaktischen Ausbildung von Berufskundelehrpersonen.

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
bwp@ Spezial 16: Berufsfelddidaktik in der Schweiz
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
19
Issue / Number
Pages / Duration
1-21
Patent number
Publisher / Publishing institution
bwp@ Berufs- und Wirschaftspädagogik
Place of publication / Event location
online Spezial Issue
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Gold
License
'https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/'
Citation
Leumann, S., Keller, A., Degen, D., & Gut, J. (2019). Berufs(feld)-spezifische Didaktik oder generelle Didaktik der beruflichen Bildung? Konzeptionelle Positionen in der didaktischen Ausbildung von Berufskundelehrpersonen. In A. Barabasch & C. Baumeler (eds.), bwp@ Spezial 16: Berufsfelddidaktik in der Schweiz (Vol. 19, pp. 1–21). bwp@ Berufs- und Wirschaftspädagogik. https://doi.org/10.26041/fhnw-9128