Erste Befunde der Ausgangserhebung der wissenschaftlichen Begleitung der dualen Lehrerausbildung am Institut für Waldorfpädagogik in Witten-Annen

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Bellenberg, Gabriele
Author (Corporation)
Publication date
12.04.2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Witten
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Kongress 13. Institut für Waldorfpädagogik
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Reintjes, C., & Bellenberg, G. (2013, April 12). Erste Befunde der Ausgangserhebung der wissenschaftlichen Begleitung der dualen Lehrerausbildung am Institut für Waldorfpädagogik in Witten-Annen. Kongress 13. Institut für Waldorfpädagogik. http://hdl.handle.net/11654/13366