Stereotypen in Klassenzimmer. Schülernationalitäten und verzerrte Lehrpersonenerwartungen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
28.01.2025
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Mannheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
12. GEBF-Tagung (Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung). Bildung als Schlüssel für gesellschaftliche Herausforderungen interdisziplinäre Beiträge aus der Bildungsforschung
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
27.01.2025
Conference end date
29.01.2025
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Neuenschwander, M., & Garrote, A. (2025, January 28). Stereotypen in Klassenzimmer. Schülernationalitäten und verzerrte Lehrpersonenerwartungen. 12. GEBF-Tagung (Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung). Bildung als Schlüssel für gesellschaftliche Herausforderungen interdisziplinäre Beiträge aus der Bildungsforschung. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/50041