How can Eventfrog AG engage medium-sized event organizers?
Lade...
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2021
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Eventfrog AG, Olten
Zusammenfassung
The main target group consists of smaller and less professional event organizers who are price-sensitive and might not want to work with more traditional providers, yet still want to offer a professional service to their customers. With an evolving product offering and continuous growth over the past years, the company is looking to reach new customer segments. Due to that, the question addressed in the thesis is how the firm can encourage larger event organizers to use their service offering and increase market penetration in this segment.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Beuggert, M., & Ruchti, M. (2021). How can Eventfrog AG engage medium-sized event organizers? [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40918