Sozialpädagogische Diagnostik lehren und lernen - einige didaktische Überlegungen

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
10.01.2004
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Schrapper, Christian
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Sozialpädagogische Diagnostik und Fallverstehen in der Jugendhilfe. Anforderungen, Konzepte, Perspektiven
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
163-181
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
360 - Soziale Probleme, Sozialdienste, Versicherungen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7799-1614-7
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
WIDULLE, Wolfgang, 2004. Sozialpädagogische Diagnostik lehren und lernen - einige didaktische Überlegungen. In: Christian SCHRAPPER (Hrsg.), Sozialpädagogische Diagnostik und Fallverstehen in der Jugendhilfe. Anforderungen, Konzepte, Perspektiven. Weinheim: Beltz Juventa. S. 163–181. ISBN 978-3-7799-1614-7. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/22230