Selbstbeurteilung in Standortgesprächen auf der Schuleingangsstufe
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Perspektive und Potentiale der Schuleingangsstufe
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
97-112
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-3188-1
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
EGGER, Jan, Jürgen LEHMANNN und Martin STRAUMANN, 2015. Selbstbeurteilung in Standortgesprächen auf der Schuleingangsstufe. In: Charlotte MÜLLER, Lucia AMBERG, Thomas DÜTSCH, Elke HILDEBRANDT, Franziska VOGT und Evelyne WANNACK (Hrsg.), Perspektive und Potentiale der Schuleingangsstufe. Münster: Waxmann. S. 97–112. ISBN 978-3-8309-3188-1. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/194