Rezension: John A. C. Hattie: Visible Learning 2.0. Deutschsprachige Ausgabe von „Visible Learning; The Sequel“ (2023). Baltmannsweiler (Schneider Verlag Hohengehren) 2024

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2024
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Weiterbildung: Zeitschrift für Grundlagen, Praxis und Trends
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
4
Pages / Duration
48
Patent number
Publisher / Publishing institution
ZIEL
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Prägnante Darstellung der Übersetzung des Fortsetzungsbandes zu "Visible Learning" (2009) mit Hinweisen auf Stärken der deutschsprachigen Ausgabe sowie Fehlendes.
Keywords
Hattie, Rezension, Lernen sichtbar machen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1861-0501
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Green
License
'http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/'
Citation
Beywl, W. (2024). Rezension: John A. C. Hattie: Visible Learning 2.0. Deutschsprachige Ausgabe von „Visible Learning; The Sequel“ (2023). Baltmannsweiler (Schneider Verlag Hohengehren) 2024. Weiterbildung: Zeitschrift für Grundlagen, Praxis und Trends, 4, 48. https://doi.org/10.26041/fhnw-12717

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2*
2025-05-20 08:34:17
2024-08-12 10:01:31
* Selected version