Der Fokus-Ansatz - Prävention und Förderung von Kindern mit Schwierigkeiten in Bezug auf das soziale Verhalten und die Aufmerksamkeit

Loading...
Thumbnail Image
Files
[inklusive]
Author (Corporation)
Publication date
01.09.2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Inklusive: Zeitschrift Spezielle Pädagogik und Psychologie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
5
Pages / Duration
14-15
Patent number
Publisher / Publishing institution
Fachhochschule Nordwestschweiz FHNW, Institut für Spezielle Pädagogik und Psychologie
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2235-1787
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Neuenschwander, M. (2015, September 1). Der Fokus-Ansatz - Prävention und Förderung von Kindern mit Schwierigkeiten in Bezug auf das soziale Verhalten und die Aufmerksamkeit. Inklusive: Zeitschrift Spezielle Pädagogik und Psychologie, 5, 14–15. https://doi.org/10.26041/fhnw-140