Transforming Swiss Coiffure: Navigating Loyalty Dynamics and Enhancing Online Competitiveness.
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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2023
Typ der Arbeit
Semesterarbeit
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
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Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Swiss Coiffure Distributions GmbH, Bern
Zusammenfassung
One of the main things that has been brought out clearly in this paper is how customer loyalty has changed over time during the digital era. The advent of e-commerce and the rapid growth in online platforms have disrupted traditional practices where customer loyalty was based on physical proximity as well as personal relationships. The central goals are to decrease the indirect reliance on different stakeholder groups, especially end-consumers, business customers, and suppliers, as well as to elaborate a viable model in which potential suppliers could be deployed.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
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Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Bühler, L., Prögler, J., Krings, N., De Bais, L., & Hoang, T. (2023). Transforming Swiss Coiffure: Navigating Loyalty Dynamics and Enhancing Online Competitiveness. [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/48793