Analyse des processus pédagogiques en histoire et en éducation à la citoyenneté. Un projet de recherche basé sur l'utilisation de la vidéo dans les cantons suisses d’Argovie, de Berne et de Zurich

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Moser, Daniel V.
Author (Corporation)
Publication date
2005
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Le Cartable de Clio
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
5
Pages / Duration
291-299
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Pädagogik
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Waldis Weber, M., & Moser, D. V. (2005). Analyse des processus pédagogiques en histoire et en éducation à la citoyenneté. Un projet de recherche basé sur l’utilisation de la vidéo dans les cantons suisses d’Argovie, de Berne et de Zurich. Le Cartable de Clio, 5, 291–299. http://hdl.handle.net/11654/13973