Darstellen und Kommunizieren, Argumentieren und Begründen, Interpretieren und Reflektieren von Resultaten
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
01.02.2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Fachdidaktik Mathematik. Grundbildung und Kompetenzaufbau im Unterricht der Sek. I und II
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Lehren lernen
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
179-200
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klett Kallmeyer
Place of publication / Event location
Zug
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
LINNEWEBER-LAMMERSKITTEN, Helmut, 2014. Darstellen und Kommunizieren, Argumentieren und Begründen, Interpretieren und Reflektieren von Resultaten. In: Helmut LINNEWEBER-LAMMERSKITTEN (Hrsg.), Fachdidaktik Mathematik. Grundbildung und Kompetenzaufbau im Unterricht der Sek. I und II. Zug: Klett Kallmeyer. S. 179–200. Lehren lernen. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13052