Familienorientierung im Studium der Heilpädagogischen Früherziehung

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Hänsenberger-Aebi, Franziska
Schäfer, Urs
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Eltern sein plus! Begleitung von Kindern mit Unterstützungsbedarf
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Teilhabe und Verschiedenheit - Participation et Différences
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
141-149
Patent number
Publisher / Publishing institution
Seismo
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Heilpädagogische Früherziehung, Familie, Profession, Migration, Heterogenität
Subject (DDC)
300 - Sozialwissenschaften, Soziologie, Anthropologie
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-03777-175-4
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
BERTSCHI, Isabella, Claudia ERMERT KAUFMANN und Diana SAHRAI, 2017. Familienorientierung im Studium der Heilpädagogischen Früherziehung. In: Franziska HÄNSENBERGER-AEBI und Urs SCHÄFER (Hrsg.), Eltern sein plus! Begleitung von Kindern mit Unterstützungsbedarf. Zürich: Seismo. S. 141–149. Teilhabe und Verschiedenheit - Participation et Différences. ISBN 978-3-03777-175-4. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/26328