Selbstreguliertes Lernen der Schülerinnen und Schüler in der Vorbereitung auf das Abitur
No Thumbnail Available
Authors
Maag Merki, Katharina
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Maag Merki, Katharina
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zentralabitur. Die längsschnittliche Analyse der Prozesse und Wirkungen der Einführung zentraler Abiturprüfungen in zwei Bundesländern
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
325-352
Patent number
Publisher / Publishing institution
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
MAAG MERKI, Katharina und Monika HOLMEIER, 2012. Selbstreguliertes Lernen der Schülerinnen und Schüler in der Vorbereitung auf das Abitur. In: Katharina MAAG MERKI (Hrsg.), Zentralabitur. Die längsschnittliche Analyse der Prozesse und Wirkungen der Einführung zentraler Abiturprüfungen in zwei Bundesländern. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. S. 325–352. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15252