Rezension der Monografie «Mehrsprachige kommunikative Kompetenz durch Interkomprehension - Eine explorative Fallstudie zu romanischer Mehrsprachigkeit aus der Sicht deutschsprachiger Studierender» (Prokopowicz, T. (2017). Tübingen: Narr)
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Babylonia
Special issue
Sprache und Sachfach integriert lernen. CLIL neu gedacht
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2018
Issue / Number
2
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Stiftung Sprachen und Kulturen
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1420-0007
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
Eberhardt, J.-O. (2018). Rezension der Monografie «Mehrsprachige kommunikative Kompetenz durch Interkomprehension - Eine explorative Fallstudie zu romanischer Mehrsprachigkeit aus der Sicht deutschsprachiger Studierender» (Prokopowicz, T. (2017). Tübingen: Narr). Babylonia, 2018(2). https://irf.fhnw.ch/handle/11654/48509