Tiefenräumliche Darstellungskonzepte im fünften Schuljahr – Ergebnisse und kunstdidaktische Folgerungen
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
BÖKWE - Fachblatt des Bundes Österreichischer Kunst- und Werkerzieher
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
99-103
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Kunstunterricht, Räumliches Darstellungsvermögen
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Berner, N. (2015). Tiefenräumliche Darstellungskonzepte im fünften Schuljahr – Ergebnisse und kunstdidaktische Folgerungen. BÖKWE - Fachblatt des Bundes Österreichischer Kunst- und Werkerzieher, 99–103. http://hdl.handle.net/11654/23983