Indirekte Effekte der Metakognition bei Grundschüler: innen auf die Schulempfehlungen und Übertrittsentscheidung.

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
28.02.2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Duisburg-Essen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
10. Jahrestagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
28.02.2023
Conference end date
02.03.2023
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Mok, S. Y., Lockl, K., & Neuenschwander, M. (2023, February 28). Indirekte Effekte der Metakognition bei Grundschüler: innen auf die Schulempfehlungen und Übertrittsentscheidung. 10. Jahrestagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF). https://irf.fhnw.ch/handle/11654/34959