Sustainability Marketing Strategy Coherence for an Internationally Active Company in the Manufacturing Industry: Applying the Sustainability Marketing Canvas
Kein Vorschaubild vorhanden
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2022
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
Although sustainability has become a major topic in today’s business world, there exists an inconsistency in how companies communicate their sustainability activities. This results from the fact that many companies have not yet developed coherent sustainability marketing strategies and are thus unable to convey them consistently. It is important to address this issue and find a practical method to develop a strong sustainability marketing strategy and to communicate sustainability activities effectively. This is also true for an internationally active company in the manufacturing industry.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
KUSTER, Andreas und Melanie BOLLIGER-AREGGER, 2022. Sustainability Marketing Strategy Coherence for an Internationally Active Company in the Manufacturing Industry: Applying the Sustainability Marketing Canvas. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41597