Die Wirksamkeit der Lehrerbildungssysteme in der Schweiz. Forschungsfeld und Forschungskonzept

No Thumbnail Available
Authors
Criblez, Lucien
Author (Corporation)
Publication date
2001
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Oser, Fritz
Oelkers, Jürgen
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Die Wirksamkeit der Lehrerbildungssysteme. Von der Allrounderausbildung zur Ausbildung professioneller Standards
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
99-139
Patent number
Publisher / Publishing institution
Rüegger
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
CRIBLEZ, Lucien, 2001. Die Wirksamkeit der Lehrerbildungssysteme in der Schweiz. Forschungsfeld und Forschungskonzept. In: Fritz OSER und Jürgen OELKERS (Hrsg.), Die Wirksamkeit der Lehrerbildungssysteme. Von der Allrounderausbildung zur Ausbildung professioneller Standards. Zürich: Rüegger. S. 99–139. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16687