Editorial zum Themenheft: Familiäre Bedingungen von schulischen Leistungen und leistungsrelevanten Überzeugungen
Loading...
Authors
Hascher, Tina
Author (Corporation)
Publication date
08.12.2008
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Psychologie in Erziehung und Unterricht
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
55
Pages / Duration
225-226
Patent number
Publisher / Publishing institution
Reinhardt
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0342-183X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Hascher, T., & Neuenschwander, M. (2008). Editorial zum Themenheft: Familiäre Bedingungen von schulischen Leistungen und leistungsrelevanten Überzeugungen. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 55, 225–226. http://hdl.handle.net/11654/14627