Wege zu Aktivität und Partizipation. Impulse für die Förderdiagnostik und die Förderplanung durch die ICF
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01.03.2008
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Das Mögliche ermöglichen. Wege zu Aktivität und Partizipation
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
47-82
Patent number
Publisher / Publishing institution
Haupt
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
ICF liefert geeignete Grundlagen zur systemischen Erfassung von Lernvoraussetzungen und Kompetenzen.
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Richiger, B. (2008). Wege zu Aktivität und Partizipation. Impulse für die Förderdiagnostik und die Förderplanung durch die ICF. In B. Richiger (ed.), Das Mögliche ermöglichen. Wege zu Aktivität und Partizipation (pp. 47–82). Haupt. http://hdl.handle.net/11654/16128