Empirisch-rekonstruktive Ansätze im Forschungsfeld Inklusion. Exemplarische Analysen eines Beobachtungsprotokolls aus unterschiedlichen methodologischen Perspektiven
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Inklusionsforschung im Spannungsfeld von Erziehungswissenschaft und Bildungspolitik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Schriftenreihe der AG Inklusionsforschung der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
117–142
Patent number
Publisher / Publishing institution
Barbara Budrich
Place of publication / Event location
Opladen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8474-2201-3
978-3-8474-1227-4
978-3-8474-1227-4
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
Dlugosch, A., Herzmann, P., Rosen, L., & Wagner-Willi, M. (2020). Empirisch-rekonstruktive Ansätze im Forschungsfeld Inklusion. Exemplarische Analysen eines Beobachtungsprotokolls aus unterschiedlichen methodologischen Perspektiven. In J. Budde, A. Dlugosch, P. Herzmann, L. Rosen, J. A. Panagiotopoulou, T. Sturm, & M. Wagner-Willi (eds.), Inklusionsforschung im Spannungsfeld von Erziehungswissenschaft und Bildungspolitik (pp. 117–142). Barbara Budrich. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/47701