Triadengespräche zur Rekonstruktion didaktischer Überzeugungen als Bestandteil berufspädagogischer Professionalität

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Fasshauer, Uwe
Wuttke, Bettina
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Berufs- und wirtschaftspädagogische Analysen : aktuelle Forschungen zur beruflichen Bildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
115-126
Patent number
Publisher / Publishing institution
Barbara Budrich
Place of publication / Event location
Opladen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Triadengespräche, Expertenkommunikation, Überzeugungen, Beliefs, Didaktik
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8474-0007-3
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
KÖSEL, Stephan, 2012. Triadengespräche zur Rekonstruktion didaktischer Überzeugungen als Bestandteil berufspädagogischer Professionalität. In: Uwe FASSHAUER, Bärbel FÜRSTENAU und Bettina WUTTKE (Hrsg.), Berufs- und wirtschaftspädagogische Analysen : aktuelle Forschungen zur beruflichen Bildung. Opladen: Barbara Budrich. S. 115–126. ISBN 978-3-8474-0007-3. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/25063