Bedeutung und Funktion von Hypothesen im Kontext Kooperative Prozessgestaltung. Ein Vergleich zur Hypothesenbildung in der systemischen Arbeit

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Kooperative Prozessgestaltung in der Praxis : Materialien für die Soziale Arbeit
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
106-122
Patent number
Publisher / Publishing institution
Kohlhammer
Place of publication / Event location
Stuttgart
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
300 - Sozialwissenschaften
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-17-031306-4
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
SPRENGER, Raphaela, 2017. Bedeutung und Funktion von Hypothesen im Kontext Kooperative Prozessgestaltung. Ein Vergleich zur Hypothesenbildung in der systemischen Arbeit. In: Ursula HOCHULI FREUND (Hrsg.), Kooperative Prozessgestaltung in der Praxis : Materialien für die Soziale Arbeit. Stuttgart: Kohlhammer. S. 106–122. ISBN 978-3-17-031306-4. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/25577