de Haan, Gerhard; Rülcker, Tobias: Der Konstruktivismus als Grundlage für die Pädagogik (Rezension), Frankfurt am Main
No Thumbnail Available
Authors
Rüfenacht, Mascia
Author (Corporation)
Publication date
2009
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Pädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2010
Issue / Number
6
Pages / Duration
931-934
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0044-3247
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
GRUNDER, Hans-Ulrich und Mascia RÜFENACHT, 2009. de Haan, Gerhard; Rülcker, Tobias: Der Konstruktivismus als Grundlage für die Pädagogik (Rezension), Frankfurt am Main. Zeitschrift für Pädagogik. 2009. Bd. 2010, Nr. 6, S. 931–934. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16541