The evolutive role of evaluation: Just another choice or a unique stance?

dc.accessRightsAnonymous
dc.audienceWissenschaft
dc.contributor.authorBeywl, Wolfgang
dc.date.accessioned2016-01-27T13:36:54Z
dc.date.available2016-01-27T13:36:54Z
dc.date.issued2012
dc.description.urihttp://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0149718911000942
dc.identifier.issn1873-7870
dc.identifier.issn0149-7189
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/14422
dc.issue2
dc.language.isodeen_US
dc.publisherElsevieren_US
dc.relation.ispartofEvaluation and Program Planningen_US
dc.spatialAmsterdamen_US
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleThe evolutive role of evaluation: Just another choice or a unique stance?
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
dc.volume34
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereja
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Weiterbildung und Beratungde_CH
fhnw.pagination219-251
fhnw.publicationStateVeröffentlicht
relation.isAuthorOfPublication566bdeee-5c33-44db-a8cd-c0917c6e02e2
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery566bdeee-5c33-44db-a8cd-c0917c6e02e2
Dateien