Eignungspraktikum - Königsweg am Beginn der Lehrerausbildung? Reflektierte Praxis von Anfang an: Selbsterkundung und Mentoring
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01.05.2013
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
SchulVerwaltung. Ausgabe Nordrhein-Westfalen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
24
Issue / Number
4
Pages / Duration
111-114
Patent number
Publisher / Publishing institution
Carl Link
Place of publication / Event location
Neuwied
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
300 - Sozialwissenschaften
300 - Sozialwissenschaften
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
REINTJES, Christian, 2013. Eignungspraktikum - Königsweg am Beginn der Lehrerausbildung? Reflektierte Praxis von Anfang an: Selbsterkundung und Mentoring. SchulVerwaltung. Ausgabe Nordrhein-Westfalen. 1 Mai 2013. Bd. 24, Nr. 4, S. 111–114. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13501