Der Konstruktivismus - eine geeignete Grundlagentheorie zum Umgang mit Heterogenität im Unterricht?
No Thumbnail Available
Authors
Diesbergen, Clemens
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Gut, Adolf
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zum Umgang mit Heterogenität in Schule und Gesellschaft
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2
Issue / Number
Pages / Duration
77-95
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Didaktik und ihre Disziplinen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
DIESBERGEN, Clemens, 2010. Der Konstruktivismus - eine geeignete Grundlagentheorie zum Umgang mit Heterogenität im Unterricht? In: Hans-Ulrich GRUNDER und Adolf GUT (Hrsg.), Zum Umgang mit Heterogenität in Schule und Gesellschaft. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. S. 77–95. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13640