Metakonzeptuelles Verständnis und Schlülervorstellungen in Schulbüchern
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2006
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Höttecke, Dietmar
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Naturwissenschaftlicher Unterricht im internationalen Vergleich
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
358-360
Patent number
Publisher / Publishing institution
LIT Verlag
Place of publication / Event location
Berlin
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
33. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik 2006
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BEERENWINKEL, Anne, Ilka PARCHMANN und Cornelia GRÄSEL, 2006. Metakonzeptuelles Verständnis und Schlülervorstellungen in Schulbüchern. In: Dietmar HÖTTECKE (Hrsg.), Naturwissenschaftlicher Unterricht im internationalen Vergleich. Berlin: LIT Verlag. 2006. S. 358–360. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15955