Ordnungen der Alltagserfahrung. Neue Ansätze zum Theorie-Praxisbezug und zur Fallarbeit in der Lehrerbildung - Rezension -Messmer
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Pädagogische Rundschau
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
6
Pages / Duration
721-723
Patent number
Publisher / Publishing institution
Peter Lang
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0030-9273
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
GRUNDER, Hans-Ulrich, 2011. Ordnungen der Alltagserfahrung. Neue Ansätze zum Theorie-Praxisbezug und zur Fallarbeit in der Lehrerbildung - Rezension -Messmer. Pädagogische Rundschau. 2011. Nr. 6, S. 721–723. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15986