Raumtheoretische Überlegungen zu schulinterner Unterstützung am Beispiel des kanadischen "Methods & Resource Teachers" (M&RT)

No Thumbnail Available
Authors
Köpfer, Andreas
Author (Corporation)
Publication date
01.02.2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Schnell, Irmtraud
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Herausforderung Inklusion. Theoriebildung und Praxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
189-198
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klinkhardt
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7815-2018-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
KÖPFER, Andreas, 2015. Raumtheoretische Überlegungen zu schulinterner Unterstützung am Beispiel des kanadischen „Methods & Resource Teachers“ (M&RT). In: Irmtraud SCHNELL (Hrsg.), Herausforderung Inklusion. Theoriebildung und Praxis. Bad Heilbrunn: Klinkhardt. S. 189–198. ISBN 978-3-7815-2018-9. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/108