HipHop als subversive Kraft. Zur Konzeption von Machtverhältnissen und deren Dynamik in den Cultural Studies -Rezension- Klausegger, I
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
02.05.2011
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Medien + Erziehung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
87
Patent number
Publisher / Publishing institution
KoPäd
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0341-6860
0723-399X
0179-4918
0723-399X
0179-4918
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
GRUNDER, Hans-Ulrich, 2011. HipHop als subversive Kraft. Zur Konzeption von Machtverhältnissen und deren Dynamik in den Cultural Studies -Rezension- Klausegger, I. Medien + Erziehung. 2 Mai 2011. S. 87. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15451