Ein mehrperspektivischer Forschungszugang unter spezieller Berücksichtigung der Videomethodologie
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2007
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Gautschi, Peter
Moser, Daniel V.
Reusser, Kurt
Wiher, Pit
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Geschichtsunterricht heute. Eine empirische Analyse ausgewählter Aspekte
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
61-90
Patent number
Publisher / Publishing institution
hep
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung und Geschichtsdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
WALDIS WEBER, Monika, Kurt REUSSER und Daniel V. MOSER, 2007. Ein mehrperspektivischer Forschungszugang unter spezieller Berücksichtigung der Videomethodologie. In: Peter GAUTSCHI, Daniel V. MOSER, Kurt REUSSER und Pit WIHER (Hrsg.), Geschichtsunterricht heute. Eine empirische Analyse ausgewählter Aspekte. Bern: hep. S. 61–90. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15417