Die Bedeutung von (nicht-)standardisiertem Wissen und (nicht-)methodisiertem Können in der Diagnostik Sozialer Arbeit. Ergebnisse aus einem explorativen Forschungsprojekt zu Diagnostik und Arbeitsbeziehungen in der Kinder- und Jugendhilfe
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
16.09.2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Hamburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
6. Fachtagung Sozialdiagnostik, Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Becker-Lenz, R., Gautschi, J., & Rüegger, C. (2016, September 16). Die Bedeutung von (nicht-)standardisiertem Wissen und (nicht-)methodisiertem Können in der Diagnostik Sozialer Arbeit. Ergebnisse aus einem explorativen Forschungsprojekt zu Diagnostik und Arbeitsbeziehungen in der Kinder- und Jugendhilfe. 6. Fachtagung Sozialdiagnostik, Hochschule für Angewandte Wissenschaften. http://hdl.handle.net/11654/23610