Clear Box: Hilfeprozesse als Wirkungschronologien. Praxisorientierte Qualitätsentwicklung: Die Forschung untersucht die Wirkungen der Schulsozialarbeit

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
01.12.2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
SozialAktuell
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
42
Issue / Number
12
Pages / Duration
26-27
Patent number
Publisher / Publishing institution
AvenirSocial
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1422-8432
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Baier, F. (2010, December 1). Clear Box: Hilfeprozesse als Wirkungschronologien. Praxisorientierte Qualitätsentwicklung: Die Forschung untersucht die Wirkungen der Schulsozialarbeit. SozialAktuell, 42(12), 26–27. https://doi.org/10.26041/fhnw-687