Schule, Selbstkonzept, Experimentierverhalten und Devianz. Ein Pfadmodell zur Erklärung von Suchtmittelkonsum und antisozialem Verhalten

Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Soziologie der Erziehung und Sozialisation
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
21
Issue / Number
2
Pages / Duration
116-132
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1436-1957
0720-4361
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Neuenschwander, M., & Böni, E. (2008). Schule, Selbstkonzept, Experimentierverhalten und Devianz. Ein Pfadmodell zur Erklärung von Suchtmittelkonsum und antisozialem Verhalten. Zeitschrift für Soziologie der Erziehung und Sozialisation, 21(2), 116–132. https://doi.org/10.26041/fhnw-340